top of page
  • Eva Voogt

Gouden Trio


Fay heeft sinds afgelopen weekend een prachtig huis in hartje Jordaan. Zaterdag mochten de verhuizers, Lena en ik, komen eten.

'Ik besef me nu ineens hoe stom het zal zijn als een van ons een relatie krijgt, dan heb je dit soort gesprekken niet meer', zei ik.

'omdat je ervan uitgaat dat de seks gewoon goed is', zei Lena.

'terwijl dat natuurlijk helemaal niet per se zo is.', zei Fay.

Ik hief mijn glas en riep stellig: 'Laten we elkaar beloven dat, ook als we een relatie hebben, we dit soort gesprekken blijven voeren en de ongemakkelijke vragen blijven stellen'.

'Laten we gewoon afspreken dat we allemaal single blijven.', toepte Fay eroverheen.

Lachend proostten we. Partner of niet, we hebben in ieder geval elkaar en ook dat is zeldzaam.

bottom of page